2011-08-27

Kelly's cyklopočítač KCC-09

Patrně byste tady hledali něco jako recenzi a hledali byste špatně!
V tomto příspěvku bych chtěl nabídnout některému z náhodných čtenářů držák s čidlem pro tento cyklokomputer, protože jsem jej 5.8.2011 ztratil někde v okolí lávky přes Ostravici v Ostravě-Hrabové. Pokud jste jej náhodou našli, napište mi prosím, v opačném případě nabízím někomu, komu třeba ukradli kolo, svůj stojánek s čidlem, protože sehnat tento díl samostatně nejde.

Co bych dodal k tomuto výrobku? Stojánek pravděpodobně odpovídá i typu KCC-13. Po uživatelské stránce jsem byl velmi spokojen. Z funkcí jmenuju tachometr, denní počítadlo, čas jízdy, průměrná rychlost, celková maximální rychlost, celková ujetá vzdálenost a hodiny. Příjemným a dnes již běžným doplňkem je symbol porovnávající aktuální rychlost s tou průměrnou. Co bych vytknul? Hlavně špatný mechanismus uchycení, protože skoro na den po 2 letech se vychrchlal natolik, že se na drncu tachometr odporoučel někam zmizet a již jsem ho nenašel. Proto doporučuju případným majitelům si jej včas pojistit nějakou šňůrkou ať nedopadnete jako já!

1 komentář :

  1. Zdarec, našel jsem KCC-09. Můj face Marek Gebauer z VSB-TUO

    OdpovědětVymazat

Dotaz, připomínka, oprava?
(pokud máte problém s vložením příspěvku, vyzkoušejte to v prohlížeči Chrome)